31 Ağustos 2012 Cuma

Minecraft Snapshot Yükleme

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere gelen istekler üzerine minecraft snapshot yüklemenin videosunu çektim.Bu benim ilk videomdu.Bu arada mikrofon bozukluğundan sesim çıkmadı.Bende yazılarla anlatmaya çalıştım.İşinize yarar umarım.Buyrun....

28 Ağustos 2012 Salı

Yeni wallpaper(Duvar Kağıdı) bölümü

Merhaba arkadaşlar Bugün sizlere güzel bir haber vermek istedim.Bloğumu güzelleştirmek adına sizin isteklerinizi karşılamak adına bir wallpaper bölümü hazırladım.Bu wallpaperleri istediğiniz yerlerde kullanabilirsiniz.İster masaüstünde ,İsterseniz arşivlerde saklayabilirsiniz.İsterseniz web sitelerinizin arka planına koyabilirsiniz.

NoTunuz burada gözükücek


Daha kolay erişebilin diye yukarıda ki menüye linkini koydum.Eğer beğendiğiniz ve bize atıp walpaper bölümünde gözükmesini istediğiniz wallpaper varsa iletişim bölümünden bize gönderebilirsiniz.Yapmanız gereken tek şey bir yere yükleyip mesaj kısmında resim linkini göndermeniz.İstediğiniz bir not varsa altınada yazabiliriz.Hadi bakalım yeni bölüm işinize yarar diye umuyorum.

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Minecraft Snapshot 12w34a

Merhaba arkadaşlar yeni çıkan snapshot'ı size göstereyim.Güzel şeyler var bu seferkinde duvarlara resim gibi bir şeyleri asabiliyoruz.Yeni mobumuz var artık.iki harita kullanılabiliniyor.Zırhlar artık boyanıyor ve önemli olarak görünmezlik potu geldi ve daha neler neler cidden .çok yenilik gelen bir snapshot oldu.Yenilikler anlatmakla bitmez ama kısaca maddeler halinde anlatayım.


  • İtemleri tablolama geldi.(Saati duvara asmak cidden güzel)
  • Deriden yapılma itemler artık boyayabiliyoruz ve su ile yıkayıp temizlenebilir.
  • Görünmezlik iksiri geldi.
  • Yeni bir mob geldi.
  • Havuç ve patates geldi.Havuçla altın havuç yapıp iksir yapılıyor.Patates ile yemek yapılıyor.
  • Cobblestone blok geldi.
  • Ağaçtan buton geldi.Ok ile vurabiliyorsunuz.Bu şekilde buton basılmış oluyor.
  • Köşe blok geldi.(Çok lazım birşeydi.)
  • Köpek tasma rengi değişti her birine bir renk veriliyor.
  • Vazo geldi çiçekler için. 


jar dosyası: İndir
server dosyası: indir


18 Ağustos 2012 Cumartesi

Minecraft 1.3.2 Çıktı



Henüz daha resmi olarak çıkmadı yani Auto update yapınca 1.3.1 geçerli.Snapshot gibi düşünün bu seferkinde o kadar önemli bir özelllik ne yazıkk ki yok.Bu seferkinde sadece bug düzenlemeleri bulunuyor.
  • Nether'dan düşme bug'ı düzeltildi.
  • Rastgele can gitme bug'ı düzeltildi.
  • Bir çok crash bug'ı düzeltildi.
Minecraft hakkında yeni bilgilerle sizinle olacağız o zamana kadar takipte kalın.

Jar dosyasınız : İndir
Server dosyanız: indir

Minecraft Premium Bedavadan Elde Etmek


Artık herkes bıkmıştır minecraft korsan oynamaktan.Artık bedavadan premium almak için bir hizmet sunulmuş.Şahsen ben daha kullanmadım.Refli linkten üye olursanız.Gerçek mi? değil mi? öğrenebilirim.Bir çoğu kişinin siteye üye olduğunu ve başka sitelerde reklamını gördüm.Bakalım cidden veriyorlar mı?Umuyorum gerçektir.

Refli link: REFSİZ
Refsiz link: REFSİZ

3 Ağustos 2012 Cuma

Minecraft 1.3.1 'e Yükseltildi..

Bugün bir kaç forumda Minecraft'ın 1.3.1 e yükseltildiğini duydum ve bende yükselttim. 1.3.1 paketi ile yaratıcılık modu daha güzel bir hal almış. İtemleri belirli gruplara ayırmışlar.  Bunlar Yemek, Yapım Blokları, Kızıltaş, Ulaşım, Aletler, Savaş, İksir ve malzemeler. Birde arama kısmı gelmiş. Bu kısma aramak istediğiniz şeyi yazıyorsunuz ve item geliyor.

Minecraft 1.3.1'e Nasıl Geçerim..

Minecraft 1.3.1'e geçmeniz için tek yapmanız gereken isminizi girdiğinizi alanda bulunan force update kutucuğunu tiklemek. Kendisi 1.3.1'e geçecektir.

Hatırlatmak isterim ki Minecraft'ınızı 1.3.1 sürümüne geçirirseniz yüklediğinz Modlar çalışmayacaktır.